thereselindstrom

Direktlänk till inlägg 26 juli 2017

Grå mulet :(

Av Therese - 26 juli 2017 08:53

Godmorgon! 

Vaknade upp till att det är gråmulet ute. Vart har det fina vädret tagit vägen? Jag vill ha strålande solsken & varmt. Men det spelar ingen roll vad man vill, man kan inte styra över vädret iallafall.

Idag ska vi åka till min faster Niina & gratta henne i efterskott. Hon fyllde nämligen år den 9juli, samma dag som när jag och barnen kom till Finland. Det kändes inte så kul att behöva missa hennes dag. Men det var det som passade bäst för att få ihop mina 4veckors semester på bästa sätt. Aja den som väntar på något gott..... Väntar aldrig för länge ;) 

Ska strax slå in hennes presenter, inget jätte märkvärdigt kanske men tror det kommer uppskattas ändå. Och sedan ska jag göra i ordning mig. Sen drar vi :) 

Annars har vi inte några direkta planer för dagen. Men det är ganska skönt och göra lite vad man känner för också. Utan att ha en massa måsten ;) som sagt har SEMESTER och det är så skööönt. Jag trivs på mitt jobb, men ledigheten är ändå bäst :D 

Nej dags att sätta fart. Får skriva mer sen eller en annan dag! Ha det bäst...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 25 juli 2017 17:02

Hej! Nu har det åter igen gått en tid sedan jag bloggade sist. Jag som skulle bli flitig med bloggande. Men vad hände? Den 23e kom jag och barnen hem från Finland efter och ha varit där i 2veckor. Vi har haft det jättebra och roligt. Vi har varit i o...

Av Therese - 3 juni 2017 20:16

När jag startade upp bloggen, hade jag ett löfte om att jag skulle börja blogg flitigare. Men ja ni ser hur det har gått? ;) bloggen har blivit bortglömd. Men så blev jag & tänka på det ikväll så nu tänkte jag skriva några rader! Börjar med att lägga...

Av Therese - 18 april 2017 21:04

Hur har eran påsk varit? Jag hoppas att den har varit bra. Våran påsk har varit bra. Det har varit skönt och fått vara ledig två extra dagar. Vi har passat på att storstäda här hemma vilket var välbehövligt. Och vi har tagit i tu med tvätten. Att tvä...

Av Therese - 17 april 2017 08:24


Igår kväll ringde jag till mamma & vi talade närmare en timme i telefon. Tack för pratstunden. Det känns så skönt & prata med dig. För du är en bra lyssnare, stöttar & ger råd. Och det finns nog ingenting vi inte kan prata om. Utan vi pratar verklige...

Av Therese - 16 april 2017 20:29


Jag vet inte hur många bloggar jag har ägt genom åren & det har blivit samma visa varje gång, jag skriver flitigt under max 1års tid och sedan tröttnar jag & lägger ner bloggande! Men NU är jag tillbaka (för sista gången, hoppas jag) haha! Tusen tack...

Presentation

Bloggar om livet som Therese. Om vardagen & hennes tankar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards