thereselindstrom

Direktlänk till inlägg 16 april 2017

I´m back!

Av Therese - 16 april 2017 20:29

Jag vet inte hur många bloggar jag har ägt genom åren & det har blivit samma visa varje gång, jag skriver flitigt under max 1års tid och sedan tröttnar jag & lägger ner bloggande! Men NU är jag tillbaka (för sista gången, hoppas jag) haha! 

Tusen tack Åsa Hellberg för hjälpen med min blogg design. Skrev till dig igår 15/4 och frågade om du hade möjlighet och hjälpa mig igen med min blogg? hade inte räknat med att få hjälp så fort. Hon tog sig tid och knåpade ihop en snygg design redan idag 16/4. Jag erbjöd henne en liten slant för besväret men hon ville ingenting ha! Hojta till om jag kan hjälpa dig med någonting.

 

För er som inte känner mig så kanske jag skulle skriva lite kort om mig så ni får en lite blick om vem jag är.
Therese heter då jag, som ni kanske listat ut. Jag är 29 unga år ;) men blir 30år (gammal) i november.
Bor tillsammans med min sambo Micke 31år sedan snart 7år tillbaka <3 tillsammans har vi två underbara barn.
Kevin född 2011
Isabella "Bella" född 2013

Vi bor i ett litet samhälle 5min norr om Örebro. Om dagarna jobbar jag som lokalvårdare & Micke servar lastbilar. 
Och barnen går på daigs, eller förskolan som det egentligen heter. Och barnen trivs som fisken i vattnet där. Till hösten börjar Kevin förskoleklass & längtar massor dit. 

Slänger in en bild på mina små busungar, innan jag avrundar för denna gång ;) 

 

 
 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 26 juli 2017 08:53

Godmorgon! Vaknade upp till att det är gråmulet ute. Vart har det fina vädret tagit vägen? Jag vill ha strålande solsken & varmt. Men det spelar ingen roll vad man vill, man kan inte styra över vädret iallafall.Idag ska vi åka till min faster Niina &...

Av Therese - 25 juli 2017 17:02

Hej! Nu har det åter igen gått en tid sedan jag bloggade sist. Jag som skulle bli flitig med bloggande. Men vad hände? Den 23e kom jag och barnen hem från Finland efter och ha varit där i 2veckor. Vi har haft det jättebra och roligt. Vi har varit i o...

Av Therese - 3 juni 2017 20:16

När jag startade upp bloggen, hade jag ett löfte om att jag skulle börja blogg flitigare. Men ja ni ser hur det har gått? ;) bloggen har blivit bortglömd. Men så blev jag & tänka på det ikväll så nu tänkte jag skriva några rader! Börjar med att lägga...

Av Therese - 18 april 2017 21:04

Hur har eran påsk varit? Jag hoppas att den har varit bra. Våran påsk har varit bra. Det har varit skönt och fått vara ledig två extra dagar. Vi har passat på att storstäda här hemma vilket var välbehövligt. Och vi har tagit i tu med tvätten. Att tvä...

Av Therese - 17 april 2017 08:24


Igår kväll ringde jag till mamma & vi talade närmare en timme i telefon. Tack för pratstunden. Det känns så skönt & prata med dig. För du är en bra lyssnare, stöttar & ger råd. Och det finns nog ingenting vi inte kan prata om. Utan vi pratar verklige...

Presentation

Bloggar om livet som Therese. Om vardagen & hennes tankar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards